TAGASISIDE

Meie kasutame NPS (Net Promoter Score) süsteemi –
alates 2017. aastast on meid hinnanud 1514 klienti, kellest 93% on andnud meile 9 või 10 punkti!

Meie NPS-skoor on 91, mis asetab meid kliendirahulolus Eesti teenindusettevõtete tippu.

10/10

“ Ma olen lihtsalt nii rahul. Absoluutselt parim paigalduse teenus, mida ma elus olen kogenud. Poisid olid üli professionaalsed, täpsed ja kiired. Ideaalne suhtlemine kliendiga, väike huumor ikka ka. Ma olin valmistunud eelnevalt umbkeelseks horroriks, sest tavaliselt see on paigalduse tüüpidega kaasas käinud, aga sain hoopis parima teeninduskogemuse. Aitäh!! (Olen rääkinud edasi vähemalt 8 sõbrale).”

klient, oktoober 2024

10/10

“Teie kolleeg oli kohal kokkulepitud ajal, ise sai hakkama seadmete korterisse tõstmisel, kogu töö käis imekiiresti, vist oli poole tunniga valmis kõik. Vanad seadmed ja isegi pakendid viis kaasa. Näitas, kuidas seadmeid kasutada ja hooldada. Väga meeldiv kasutajakogemus, minu tänusõnad!”

klient, oktoober 2023

10/10

“Minu päevakavas tuli muudatus ning ei saanud kodus olla. Helistasin Instacargo kullerile ja paigaldajale ning erinevalt paljudest teistest teenustest, kus väiksemate muudatuste ilmnemisel ei olda nõus enam teenust pakkuma, oli Instacargo paigaldaja suhtumine lahendust otsiv ning lihtsalt suurepärane. Ootusi ületav klienditeenindus.”

klient, september 2024

10/10

“Tellida oli lihtne, kogu protsess õigeaegselt ja probleemideta teostatud!”

klient, november 2024

10/10

“Jäin teenusega väga rahule, transport ja pesumasina paigaldus/vana ära viimine olid hästi korraldatud, tegija oli kiire, täpne, meeldiv ja professionaalne, aitäh!”

klient, juuni 2024

10/10

“Teenindus oli paindlik ja töö tehti kiiresti ning professionaalselt. Eriline tänu elektroonilise broneerimiskalendri eest.”

klient, mai 2024